#320

Heej bloggen,har ni en tråkig söndag? aah synd för er då ifall ni har det,min kommer bli bättre snart,för ska hem till louise o baka lussekatter sen så kommer förmodligen baby dit med!
Har vatt ute lite,eller ja rättare sagt så va jag i pizzerian och åt en kebabtalrikm (A) haha,sen å kom Micco,Pavel,Khaled & Danny dit o höll mig sälskap,älskar mina grabbar! Jaa o Micco så störd som han brukar vara ville börja mata mig också haha,han e så söt den lilla skitungen!
Sen så va vi ute lite allihopa o tog oss en ziggy o snackade om min födelsedags fest (om den nu blir av,insallah) för så fyller Khaled 19 i Januari så det blir hans fest först sen min 18års fest ;)...aa men ska in o duscha nu sen så ska jag gå och hämta Louise på centralen,pusspuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback