att kalla någon...

för din bästavän är ändå en stor sak enligt mig,för en bästavän det är den du litar på allra mest,den som alltid finns där för dig vad som än händer,hon/han som aldrig dömer dig för saker,spelar ingen roll vad du har gjort,den personen kommer alltid att finnas där för dig!
En bästavän är en person som DU hade kunnat göra allt för,kunna ge ditt liv till henne/honom om det så hade behövts! Men det är svårt att säga till en person att hon/han är en bästavän om man inte känner så längre,om man inte tycker att den personen beteer sig som ens bästavän,vad gör man då? ska man bara ignorera det och fortsätta som om allt vore normalt? eller ska man va likadan tillbaka?
Jag e nog sån,att när jag har försökt tillräckligt länge så ger jag upp till slut,tror att det börjar hända nu,för jag vet inte vad jag ska göra mer,för man märker verkligen hur den andra personen vill ha det,...well I guess,that's life,right?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback