Beslutet

skulle ju göra ett väldigt stort beslut idag,men jag har fasnat i mitten och vet inte vad jag ska göra längre =/ det är konstigt,för först så tror han på han, sen så tror han på mig och det funkar inte så! Har jag inte sagt till dig att en vacker dag du kommer se vilket misstag du har gjort och du fick se ditt misstag redan ikväll!
Nu har vi gått våra skillda vägar och vi har fortfarande inte gjort något,för du sa att jag skulle tänka på saken om jag ville va kvar eller om jag skulle gå,och jag vet inte om jag ska stanna eller gå. För jag orkar verkligen inte med att sånt här ska hända igen,du säger till mig "om du älskar mig,hitta ditt problem o fixa det" hur fan ska jag kunna hitta mitt problem o fixa det när där inte finns något problem,jag har ju inte gjort något fel :S!


Ja ni fattar kanske inte så mycket vad jag pratar om men det är inte meningen heller att ni ska veta allt,iallafall måste fortfarande ta ett beslut och jagb vill bara göra de rätta!




Sluta leka med min hjärna,jag vet vem jag e & vad jag har gjort,säger jag en sak så är den sann,för jag kan inte ljuga,speciellt inte till folk som jag älskar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback