Bilder från Dialogfesten!

Heej bloggen,inte så mycket uppdatering den senaste tiden,men jag ska vara ärlig,jag har inte orkat helt enkelt! har bara sovit helatiden...
Sitter med bästavän hemma hos mig nu,måste till apoteket sen där jag svimmade och tacka dom för att dom tog hand om mig HAHA och måste betala för min mammas medicin för jag hann ju aldrig med det den dagen!
Iallafall nu kommer lite bilder från festen!






Jag innan festen,fööör söt e jag ;)




Haider,Jag & David


Bästavän,Haider,Jag,David & Nicole



Jag & Amin =)


Nicole & Jag =)



Dom tre musketörerna <3




Mergim & Ibbe <3

Bästavän & Jag mitt i en ring med alla grabbar,all eyes on us ;)



Hani,Jag & Musty =)




Sista bilden med Sanne o hennes dansare =)

Mycket kul var det faktiskt,bättre än förra året!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback