Bitch?


Asså en väldigt nära killkompis sa till mig att jag är en Bitch? ja asså inte bitch som i Bitch utan sån människa som e helt känslokall! För när jag blir sur så blir jag verkligen sur,när jag har spel så har jag veeerkligen spel! När jag får mina utbrott så är det inte kul! Visst jag kan skoja och allt,men i skoj så finns det också en gräns och går man över den gränsen då lär jag nog explodera!! Jaa,jag blir nog lätt irriterad det erkänner jag,men jag tycker inte att jag är så "känslokall" eller vad man ska kalla det,för när man väl ska visa känslor för någon eller nått så gör jag ju de! Men jag blir nog lätt irriterad,undra om man kan träna bort de? Jag säger alltid vad jag tycker o tänker,bryr mig inte om det sårar den personen eller inte, Kanske e jag en bitch? hahaha ääässch vem bryr sig,blev lite förvånad när han sa så,höll på o döda honom =/! har nog lite agresions problem eller hur det stavas...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback