bråk hit o bråk dit...

vart jag än vänder mig så är det bråk helatiden! inte mellan mig o någon annan utan mina kompisar som hamnar i bråk!! Jag har alltid varit den som ställer upp och hjälper till,för det är vad riktiga vänner gör!

Jag vet att du har det svårt nu,jag vet att det är jobbigt att bråka med den man älskar,men du kan inte låta han smutskasta dig på de sättet som han gör! du har sätt hur det har gått för mig,du har lärt dig av mina misstag,men ändå,ändå så låter du han va så mot dig!
Jag vet att det är svårt att lämna en person när man älskar honom,när man kan göra allt för honom,jag har ju vatt där,kommer du ihåg? Kommer du ihåg så många gånger jag grät mot din axel för saker som han hade gjort mot mig?!
Jag vill inte att du ska få gå igenom samma sak när du själv har sätt allt!! det gör ont,det vet du själv om! Men för ditt eget bästa,för att du ska må bättre så gör slut,för det kommer förmodligen inte bli bättre =/...du vet att jag älskar dig över hela mitt hjärta,att jag alltid kommer finnas här för dig vad som än händer,men ta ett beslut och låt inte han behandla dig så som han gör!!   Jag älskar dig,du vet vem du är <3!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback