dålig person

jag är tydligen en dålig person! jag är dålig för att jag alltid säger vad jag tycker o tänker,jag är en dålig person för att jag älskar den jag älskar,jag är en dålig person för att jag e kvar med han jag älskar fast hans brödrar inte accepterar mig,jag är en dålig person för att folk snackar skit om mig,jaa jag är helt enkelt dålig på alla sätt!!

Jag ser egentligen inte något dåligt i det hela,joo att hans brödrar kanske inte accepterar mig,jaa vad ska jag göra? ska jag avsluta hela mitt förhållande pga dom? jag tror inte det! det viktigaste är väl ändå att VI älskar varann? Och det andra dåliga e att folk snackar skit,jaa vad ska jag göra? säga åt dom att sluta snacka skit? det kommer aldrig till att ske i vilket fall som helst,för folk snackar helatiden...det finns inte en ända person som aldrig har snackat skit om någon och kommit på något falskt om en personen!

Så om du tror att jag är perfekt så är jag inte det,ingen är det! men i slutändan så är väl de viktigaste ändå att VI älskar varann o litar på varann? för om alla hade trott på vad folk säger,då hade alla förhållanden vatt slut för längesen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback