det funkar inte så!

Du kan inte bara försvinna så från ingenstans!! du kan inte springa och gömma dig från dina problem och sen tro att allt ska bli bra igen!! du skrämmer mig när du säger såna saker till mig "hälsa alla att jag inte finns mer,att alla ska glömma mig,att ingen kommer se mig mer" du kan inte säga så!! du mår inte bra,du är rädd,jag vet att du är det,jag av alla känner dig bäst! även om du inte vill erkänna det men det är så!
Gör inte så här,det kan fixa sig förr eller senare,vad ska jag säga till dig så att du ska förstå mig? prata med mig,släpp ut allt,skrik,gråt,slå på mig om det behövs,få ut allting!! för ibland så måste man gråta eller skrika för att må bättre,för att få ut allting! gör inte så här,tänk på din mamma! du behöver inte tänka på någon annan förutom din mamma,ditt eget kött o blod!? bara gör inte så här...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback