dom tre små orden...


Jag har märkt att det börjar bli allt svårare att säga dom tre små orden som betyder så mycket! Jag vet själv varför jag har extra svårt att säga dom till någon nu,för dom tre små orden har gjort sååå mycket skada! att något så fint kan göra en så olycklig på ett sätt!
Det spelar ingen roll hur mycket jag vill säga det,hur mycket jag än kämpar för att få fram det,så går det inte! För jag e rädd,att när jag väl har sagt dom,att det kommer komma ut heelt fel,att jag inte kommer mena det med hela mitt hjärta!
För dom tre små orden har hittills gjort mer skada än nytta! Hur bra det än känns just nu så går det inte,men när dom väl kommer,då är det direkt från hjärtat!


 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jätte fin text, sådär känner jag också mig!

Att man inte kan säga det till bara vem som helst, jag säger det sällan, jag sa det till den enda killen jag va riktigt kär i, men han sket i dom orden ( haha det va för typ 5 år sen ) sen dess har inte jag sagt de. ( har ändå ganska många killar sen dess )

Har inte sagt det till min pojkvän som jag har nu, och det kommer nog ta tid för mig att säga det till han!

menmen,

fin blogg! =)

2009-11-05 @ 22:27:48
URL: http://denjennie.blogg.se/
Postat av: Marcus

Fint skrivet..förstår precis hur du känner..har varit i samma situation tidigare :S

2009-11-06 @ 10:42:37
URL: http://mrmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback