En månad...

God morgon,aa bloggar rätt tidigt men kan inte sova mer,har ont i ansiktet hur jag än ligger,är svullen på näsan och där jag har fått sy =/ det ser ju hemskt ut,det är inte så stort men jag känner av det och vet lixsom att det finns där =/ buuuuh kan inte sminka mig på en vecka =( hahaha yeey vem bryr sig för fan det är bara smink :S har ingen jag måste göra mig fin för,har min pojkvän så det räcker! På tal om pojkvän så har vi en månad idag hihi,för exakt en månad sen så frågade han om jag ville bli hans :$ och jag sa ja! Men iallafall allting går bra mellan oss förutom en grej som har hänt (en sak med hans storebror) som sagt folk lägger i sig lite väl mycket!


Tack till alla mina vänner som va ett stöd igår när detta hände med mig,jag brukar svimma rätt ofta när jag är sjuk och det är skit jobbigt =/ stackars Louise hon blev ju helt orolig,jag sa till henne att nu liknar jag Harry Potter,och det gör jag =/ haha mitt ärr ser nästan ut som hans fast det är inte på samma ställe :P jag måste börja äta mer och gå upp i vikt! Enligt mig så är jag inte för smal utan jag är alldeles lagom,jag väger 51,men neej det är för lite så tjockare måste jag bli,och om det är vad som krävs att jag mår bättre då ska det va så! Tänker inte va som dom anndra o börja på någon jävla "latte diet" fan e de förnåt :S...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback