Ett plus...

Heeeeejjjsaaaan!! Kom precis hem,hade skola idag egentligen till 4a men jag orkade verkligen inte plus så har jag fortfarande ont i huvet =( jag stack och köpte ett par Uggs så äntligen har jag dom,har velat köpa dom skit länge men har inte orkat gå ensam så idag tvingade jag Khaled (min bästa killkompis) o följa med mig,vi tog med hans hund också för han behövde rastas,så ja jag kom precis hem =)

Måste verkligen träffa baby ikväll har inte vatt med han på 2 dagar så ikväll är ett måste för saknar han så sjuukt mycket =/ o igår va de ju en månad och vi sågs inte då för att jag mådde för dåligt,kände mig som en riktig Fi*ta med andra ord,meen ja jag mådde ju inte bra så! Men ikväll får vi ta igen all förlorad tid på dom här 2 dagarna haha (A)...

Märker att min statistik har blivit högre och det gör mig glad ;) så välkomna alla nya läsare,hoppas ni gillar min blogg & jag e bäst hihi ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback