förstöra sitt liv!

Sheena bloggen,sitter i skolan nu på historialektionen nu och det är skit jobbigt,måste jobba men jag orkar inte! har ont i magen,kanske mens dags BUUU! iallafall,min rubrik till detta inlägget,jag fattar inte att när man får en chans att förbättra sitt liv,att allting ska bli bra igen,så tar man inte imot den chansen? varför? vilken idiot säger nej till något sånt? joo jag vet en! men vi behöver inte nämna namn...jag fattar inte varför du inte tar emot den hjälpen,men det är ditt liv inte mitt,men jag kan ändå inte hjälpa att jag bryr mig =/ det blir så,jag vet inte varför,det är nog för att du en gång har stått mig så nära? du måste fixa detta,du kan inte förstöra ditt liv på detta sättet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback