Fredag...

Jaa som sagt så är det äntligen helg! men det blir ingen helg för mig,för jag har så mycket att plugga =(! FAN VAD JAG HATAR SKOLAN!! längtar som fan till studenten sen HEEEJDÅÅ! men iallfall,ikväll så ska jag kanske på bio med Nina (min lillabebis) vi ska förmodligen se This is it med Michael Jackson! Men det är inte 100% än! Men om inte det blir av så ska jag ändå träffa min Sötnos!
Mår fortfarande lite dåligt utav sprutan,men oroa er inte jag blir bra (A) sötast e ju ändå älsklingen som smsar helatiden och frågar hur det är med mig typ var femte minut,hehe för gullig e du loqk<3!

 

Nina & Jag,dessutom så va jag brunett då,har tyvärr ingen ny bild på oss,kanske kommer några ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback