god morgon!

Heeej bloggen,vaknade faktiskt precis! Måste börja fixa mig o sånt,eller nej inte fixa mig,men klä på mig sen så ska jag till skolan,tänker inte ha något smink idag,hahah ja jag kan faktiskt gå utan smink jag med! att jag använder smink e för att jag vill och jag trivs i de,men den största anledningen är att jag har fräknar =( och jag HATAR DOM bokstavligttalat asså jag HATAR DOM!! alla andra älskar mina fräknar,men det gör inte jag! det spelar ingen roll vad dom tycker det viktigaste är väl att jag ska trivas i dom? Baby älskar dom också men ändå jag gillar inte dom =/...

E ju egentligen ledig idag men måste till skolan för jag o Louise ska ha muntligt prov i Svenska vid halv 3,inte svårt för vi har gjort sån smart grejm hehe,så minst Godkänt blir det iallafall! Aaa men vi hörs senare,puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback