Guess whos back!

Sheena bloggen,är hemma i sverige nu igen! Saknat mig? klart ni har! kom hem igår men jag orkade inte blogga för jag va för trött helt enkelt! Sitter på min första och sista lektion nu och det är Engelska.
Känns härligt att vara tillbaks i skolan igen faktiskt,härlig stämning och alla e glada över att jag har kommit tillbaks,dom har ju saknat mig (A).

Idag måste jag gå och fixa en viktig sak,börjar bli lite orolig över en grej,ber till gud att det inte är det jag tror att det är,men det kan det omöjligt vara det jag tror att det är! det kan bara inte vara det...

Ikväll ska jag träffa baby,har saknat han som fan,pratade hela natten med han igår och det va så härligt att få höra hans röst igen :$ så ikväll blir det utgång med han...

I kroatien och Bosnien va de faktiskt bra,men det hände en hel del grejer,men hinner inte skriva om det nu så det får vi ju ta sen,vi hörs senare puss puss!



Kommentarer
Postat av: Nina (A)

jaa klart jag har saknat dig <3 haha shiit vi har så mkt att snacka om :O ska träffa lilla dig ikväll :D längtar haha. puss <3

2009-11-05 @ 16:18:17
Postat av: Emilia

Välkommen hem :)

2009-11-05 @ 18:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback