home sweet home

Heej bloggen! har precis kommit hem,va med bästavän hela kvällen! Det blev ingen fika men det blev Mc donalds istället,jaja tjoockisar vi vet (A) träffade på ett par killkompisar där och en våldtäksman som ville ha mitt nummer :S eeh tro mig du kommer inte så långt om du blir kallad för våldtäksman!
Träffade baby en stund med,sen så träffade vi Arnel med lite (en av mina närmaste killkompisar) så nu sitter jag här hemma och värmer mig!
Va faktiskt mysigt med bästavän vi hann prata om allt som vi hade missat,blev bjuden på fest med,men efter som jag inte är den typen som festar helatiden (tack gode gud för det) så blev det inget med de =).

Nästa vecka så fykller bästavän 17 <3 måste köpa present till henne men vet inte riktigt vad,så om ni har någon ide så skriv gärna den! Får se vad vi hittar på det blir säker något kul!


Kommentarer
Postat av: stina

fin blogg :)

2009-11-08 @ 10:53:41
URL: http://stinagustavssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback