Jag försöker...

att sova men det går inte! ja jag vet det är mycket tidigt för det nu men jag har inget bättre för mig och dessutom så är det stooorm ute :S!
Jag känner mig helt ledsen,arg & glad på samma gång,jag vet inte hur det funkar men jag är väldigt konstig ibland. Har massor mer tankar i huvudet som inte vill försvinna,dom borde inte finnas där egentligen!
Tänk er o va liten igen,då kärlek inte fanns,då man inte visste vad skitsnack va,man hade en bästis genom att bara börja leka och sen så helt plötsligt så blev man bästakompisar och man visste inget om den personen!
Man hade inga problem,men nu när man är äldre och börjar komma in i livet,då ser man verkligen hur det är! Det ena efter det andra bara händer,du får se andra sidor av dina kompisar som du inte ens visste fanns,du hittar din drömkille men sen när det tar slut så är man förkrossad och folk snackar bara skit helatiden!!

Jaa ibland önskar jag att jag va liten igen (A)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback