känslor

Jag e verkligen INTE den typen som visar mina känslor till någon,inte ens till min familj,till INGEN!! Därför när sånt här händer (en grej som pågår nu) så vet jag inte vart jag ska ta vägen eller vad jag ska göra! Jag försöker alltid att hålla tillbaks tårarna men det går inte alltid,som tillexempel nu! Jag har svårt o ta detta nu så tillslut så kommer jag snea o bara be alla att dra åt helvete,vilket absolut inte är bra!
Jag försöker o tänka på annat o ha kul ändå men det går inte när man fortfarande har den känslan inom sig,detta har aldrig hänt förut,jag har alltid haft lösningar på mina problem,men nu så står det bara helt still,jag vet inte alls hur jag ska lösa de!?
Jag måste ta och tänka riktigt noga och fatta ett beslut,ett beslut som jag kanske kommer ångra sen,hoppas jag gör rätt nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback