Kära dagbok!


Kära dagbok! Jag är kär :$ hihi,har inte varit så här lycklig på väldigt länge,allting går så bra nu och jag hoppas verkligen att det fortsätter så som det gör!!
Någon där uppe måste ha sätt mig och tänkt "nu är det väl ändå hennes tur" min tur att få träffa någon som vet vad jag behöver,för nu verkar mina ensama dar vara över (A) e så glad över att jag har min pojkvän.
För när det kommer till kärlek så har jag inte haft någon vidare tur i det.
 Bara gud vet hur jag hade mått och vad jag hade gjort om jag inte hade träffat honom.
Du har funnits här helatiden men jag har bara inte sätt dig,e så lycklig över att jag har dig,visst vi har haft våra stunder med bråk osv men vi har ju alltid fixat dom! Te dua loqk <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback