lite bättre nu

heej bloggen,kom precis hem,va ute en stund här i området med mina grabbar,sov lite innan för att försöka lugna ner min damp och det hjälpte faktiskt lite lite =) folk blev lite förvånade över min reaktion idag för dom har typ aldrig sätt när jag får mina utbrott (A) så jaaa,en liten ny sida utav mig kanske ? Jag har redan haft damp sen imorse för när jag vaknade så va mitt öga på högra sidan helt svullet pga min skada!! och jag får sykos,men ska ta av mina stygn nu på torsdag iallafall så det är skit bra! slipper ha den på skolfesten ;)...


Min käära Louise har köpt en krya på dig present till mig,hahah mycket gulligt och så har hon även köpt en julklapp till mig (A) jag firar inte jul egentligen men detta året så ska jag göra det med hennes familj =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback