Lite bilder!

Känns som om jag inte har laddat upp några bilder på evigheter så här kommer lite bilder!




Kroatisk öl,mycket gott!




Efter andra dagen så gick jag till min farfars begravningsplats,mycket känslosamt tillfälle kan jag säga,ångrar att jag aldrig hann ta förväl =(




Mina kusiner & Jag



Min o pappas mat,vi brukar alltid äta i en restaurang som e vid Bihac när vi är på väg till Bosnien,det är vår tradition(A)




Utsikten från restaurangen,där är otroligt fint på sommaren!



 
I min hemstad Banja Luka,här brukar vi alltid bada på somrarna,Vrbas <3




Min bebis kusin,det va första gången jag träffade henne nu när jag va där nere!




Älskar dig sötnos <3!




Idag med Louise,fööör sjuka e vi!




fööör huläriöös!







Kommentarer
Postat av: Nina

Aww synd det med din farfar :( <3 men annars verkar det vara jätte fint i Banja Luca :P haha har nt vetat hur det sett ut inna jag såg bilderna nu xD puss

2009-11-05 @ 16:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback