man vet inte vad man har haft förens man har förlorat det!

asså det är såå sant! verkliigen såå sant! kan inte fatta att det nästan var slut igår mellan mig o min kille! jag skulle ju ta det beslutet för han ville ju va med mig,men efter allt som hade hänt så visste jag inte mer om jag ville,men jag stannade kvar och jag e så glad att jag gjorde de!
Den killen gör mig alltid glad när jag e ledsen,han får mig alltid o le! visst han kan vara lite jobbig ibland när han snackar helatiden,men jag älskar det,för han e så gullig när han lever sig in i det han berättar :$ kom precis hem jag va med han & nina,kramade han hela jävla tiden och bara kysste han,så mycket jag hade saknat honom,att bara tänka den tanken att det kunde ha vatt slut gjorde så att jag
aldrig ville släppa taget om honom!
Jag hoppas bara att inte samma sak händer igen för det hade jag inte klarat av,
I love my baby yepp yepp I love you boy :$



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback