Nytt smeknamn...

Hela dagen idag har jag blivit kallad för Lindsay,min mentor Gigi har kallat mig så heladagen och det är sykos,men jag kan ju inte få utbrott på en lärare (A) så ouppfostrad är jag inte ;) men jaja vad ska man göra,folk har börjat kalla mig så nuförtiden...

Känner mig helt stressad idag och jag vet SHIIDEN varför heller =/ och jag är smått irriterad också på folk,dom bryr sig fortfarande för mycket om andra,kan det inte vara ta slut någongång :S jag sitter väl inte för fan o kommenterer hur du ser ut eller va du gör,jag skiter väl fullständigt i dig,det är ditt liv så gör vad FAN du vill med det,du lever en gång,så om du väljer o förstöra det så,be my guest,men kom för fan inte o lägg i dig i mitt liv när du inte ens är en del utav den!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback