överbeskyddande...

Min mamma är så överbeskyddande ibland,eller ja alltid!! och det är så jävla jobbgt,som nu tillexempel när detta har hänt så kommer hon in vart 5 minut i rummet och kollar att allt är bra med mig! visst det är gulligt men jag blir så lätt irriterad på sånt. Och igår så höll hon nästan på o svimma av själv när hon såg mitt sår i huvet och när jag skulle sy det så va jag tvungen o säga till henne o gå ut för det såg ut som om hon skulle spy när som helst!
Men det är inte bara vid såna här tillfällen jag snackar om,utan hon är sån alltid! när jag är ute så ringer hon så ofta som det bara går,sånt är skit jobbigt,ja jag förstår att jag är hennes ända dotter,men vafan komigen jag ska bli 18 snart :S! Jaja fuckit,orkar inte sitta och dividera om detta nu för jag blir bara så arg,jag vill bara ner o handla chips i affären men NEEEJ jag får inte det heller för att den jävla läkaren sa att jag inte får gå ut tills på onsdag,jag kommer till att dö om jag bara måste sitta inne!!

Ska gå ut lite ikväll här vid min gård med bästavän om hon orkar röra sig hit till mig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback