Perfekt!

Det är ett tag sen jag mådde så här bra! jag känner mig så lycklig just nu,jag har allt i mitt liv som jag behöver,min familj,mina vänner & min pojkvän! Kan inte beskriva med ord hur mycket dom betyder för mig allihopa! Jag e den personen som har gått igenom massor med skit,fått stå ut me saker som en 17 åring inte ska stå ut med egentligen! därför känns det så jävla bra att allting e så PERFEKT nu!

Kom precis hem,va ju med Louise & baby,mycketmysigt o trevlig,Louise gick ut för att åka i någon Mercedes hahah lite besviken blev du va gumman (A)? haha älskar dig ändå <3





Kommentarer
Postat av: louise

haha ja de blev inte riktigt som ja tänkt mig ;P loveu<3

2009-11-08 @ 23:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback