Resan...

Hej bloggen,är hemma nu från skolan och allt det andra! Pappa e kvar här fortfarande men han ska åka ikväll igen =( när jag kom hem så såg jag att han hade moblerat om hela mitt rum och städat allt (A) haha e man pappas lilla flicka så e man! Men jag e för lat för att orka städa helt enkelt =/ och han står inte ut med när det är stökigt,så därför gjorde han det! ser faktiskt mycket bättre ut nu,och rummet ser större ut!

Resan hem till Sverige va förjäklig! jag fick vakna halv 4 på morgonen för att först bli körd till Bihac (en stad i Bosnien) och från Bihac till Banja Luka (min hemstad),sen från Banja Luka väntade vi på bussen som skulle ta oss till Sverige i typ så 4 timmar! snacka om jobbigt! Så härligt det är att vara hemma kan jag säga er!

I Bosnien så träffade jag min tjejkompis som jag inte hade sätt på 2 år! det va så kul o få va med henne igen! Vi gick ut på kvällarna men våra killkompisar som jag heller inte hade sätt på 2 år,så det va mycket kul! En kille därifrån,jag träffade han för typ så 2 år sen och det va typ så en liten sommar flört mellan oss eller vad man ska kalla det haha,men iallafall efter som ingen av dom hade sätt mig på 2 år så blev dom ju helt chockade över den stora förändringen. För sist jag va där så va jag brunett,hade tandställning och va lite tjockare,så dom blev ju förvånade.
Men tillbaks till han killen,ja han försökte kyssa mig haha,meen neeej,efter som jag har kille så går det inte! Men han brydde sig ju inte om det för att han va i Sverige,men neej neej det kom inte på frågan!!! Vilka idioter det finns jag lovar,dom tror att bara för att ens pojkvän e här och jag e där så kommer han inte få reda på något,men jag hade ju vetat om det,jag hade haft ångest om jag hade kysst honom och dessutom så är jag inte den typen som e otrogen,för en kyss,när du redan har en kille,det e att vara otrogen enligt mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback