så fort...

...man förändras så kommer alla killar springades,hahah de låter helt sykat,för när man va mindre visst man kanske inte såg så bra ut men man växer upp och förändras,man blir finare eller vad man ska säga haha,men ens personlighet är den samma,förutom att man mognat mer! Men man märker verkligen att killar är helt ytliga av sig dom kollar ju för det mesta bara på utseendet,som igår när han killen terroriserade mig på msn han sa " du har blivit skit söt" va menar du att jag va ful innan? hahaha vet du sug kuk ;) såna som han borde inte ens finnas,för man märker ju verkligen vad han menar med det...man borde gilla en tjej för den hon är inte hur hon ser ut. Visst vi tjejer kollar ju med på utseende men jag tror ändå vi tänker mer på hur han är som person,eller? jaa jag gör det iallafall...tur att jag har min kille som älskar mig för den jag är,med smink eller utan smink,med ärr i huvet utan ärr i huvet hahaha han älskar ju mig oavsett vad :*<3!!



Kommentarer
Postat av: mersiha

heejheej är du från Bosnien ? :D

2009-11-22 @ 18:41:16
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback