Saabiince,*

Asså jag e så jävla bra,vet ni? hahaha vet inte varför jag älskar mig själv! eller ja alla älskar nog sig själv och tycker dom är bäst,men jag är bättre än bäst!! Hahahah självförtroende på topp ser det ut som men jaja vad ska man göra ibland så måste man....om du inte har självförtroende eller om du inte tror på dig själv så kommer du inte klara dig i detta samhället,kan jag säga er nu! för det finns så fucking många idioter i denna världen som hade gjort allt för att se dig falla! Som hade gjort allt för att knäcka dig,allt för att Du inte ska vara Du!
Så tro på er själva så blir allt bra,det är då ni mår som bäst,jag lovar! Även om ni inte tror att det går,men på morgonen när du vaknar,och du har fixat dig och du tycker du ser bra ut,så bara kolla dig i spegeln o säg,så sööt jag e! Hahaha tro mig det funkar,visst det kanske låter lite töntigt,kanske jag är en tönt? men då är jag hellre en tönt än o ge den tillfredställelsen till dom fula Haters som vill se mig falla! NOOP DON'T THINK SOO ;)!







Jealosy is what makes a Bitch talke shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback