Sabina,du är sexig...

Heeej allihopa,kom hem precis,ja blev ingen sen fredagskväll,vi gick till festen tidigt så jag kom hem nu,plus så e min mamma lite sur så ville inte stanna för länge,men Louise e kvar där =) vet va faktiskt kul alla var trevliga och sociala!
Sån kille var på mig helt mycket,men sen när han fick reda på att jag hade kille så bakade han ;) för jag sa direkt att jag hade pojkvän haha...han kom med såna sliskiga kommentarer,det värsta han sa va " saken e den,du är så sexig...jag vill bara bita dig" o jag ba WHAAAT HAHAHAH!! sen så sa han en massa som,hör av dig när du e singel o jag e hård i sängen osv...asså sånt går inte hem hos en tjej,jag blev ju fan bara rädd :S o jag vet vem denna killen e dessutom! Men vaad ska man göra :P...tur att jag har min pojkvän som inte är en sån idiot som han...ska lägga mig i sängen nu vi hörs imorgon,puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback