sjuk

Heeej bloggen,jag vaknade precis,och jag mår piss! jag har feber och jag hostar o jag har ont i huvet!! Jag har inte sovit hela natten pga en sak som hände igår,jag bråkade hela jävla dagen med min mamma :S sen så på kvällen så gick jag ut med baby och då ringer min mamma mig så blir det bråk då med över telefon!! Vi lägger på då står jag där med älsklingen och gråter,han kramar mig och säger att allt kommer fixa sig och att han älskar mig (A) och ju mer gullig han är ju mer gråter jag haha...

Iallafall sov inte hela natten så vid 5 på morgonen så ringer baby så pratar vi i en timme typ sen så somnar vi båda igen,och tyvärr så smittade jag honom också igår =(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback