sjukhuset!

Heej bloggen,anledningen till att jag inte ahr bloggat så mycket idag är för att jag kom precis hem från akuten! Svimmade inne på apoteket när jag skulle hämta ut medicin till min mamma,landade på en kant så har skärt upp ansiktet precis där vid ögat så har fått sy! Tog massor med blodprov och jag har väldigt lågt blodtryck,så i framtiden kommer jag ha något på hjärtat som kontrollerar att allt är okej med det....så nästa fredag ska jag ta av mina stygn och dessutom så kommer jag vara blå i hela huvet :S skit bra ju!! Tycker skit synd om min mamma hon fick sån panik,hon sitter och gråter fortfarande =/ men ska vila nu,puss!!



Kommentarer
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Men shit vad otäckt :/

har du mycket ont?!



Hoppas det känns bra snart, kram på dig!

2009-11-14 @ 23:00:28
URL: http://wazup.blogg.se/
Postat av: Ajla

ah krya på dig :(

2009-11-14 @ 23:52:12
URL: http://madeinbosnia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback