skratta eller gråta?

HAHAHAHAHAHAHAH JAG TROOOR JAG SKRATTAR,AHAHAHHAHAHA!!
Asså jag måste berätta en rolig grej,okej den var inte rolig när den hände men den är hur rolig som hälst nu för man märker verkligen hur patetiskt folk är!!
Joo de va så här att,HAHA ASSÅ KAN INTE SLUTA SKRATTA! jaa skärpning iallafall! Joo de va så att när jag gick i 7an (de va slutet av 7an) så va jag typ så döööödskär i en kille (vad fan fatta jag om livet då :S) men han ville inte ha mig haha men iallafall,så kämpade jag skit mycket för att det skulle bli något mellan oss,men han ville inte så tillslut så tänkte jag fuck it liksom. Men tillslut så blev han kär i mig med och vi blev på G eller vad man ska kalla det. Sommaren kom och jag ville bli tillsammans med han men han ville vänta till efter sommarlovet så jag tänkte jaa okeej.

Sommarlovet kom och vi båda åkte utomlands. Under mitt sommarlov så hade jag kul som fan och alla mina känslor försvann för honom! Och ända sen den dagen har han hatat mig asså bokstavligttalat HATAT MIIG!!! killen kunde varken äta eller sova,aaw buhuhu =(!!

Så för någon dag sen så hittade jag han på facbeook och ville bli vän med han,för jag tänkte vi har ändå mognat och kan säkert vara vänner,men NEEEEJ hahaha kolla hur samtalet gick till....




Jaaa,vad säger man till nåt sånt här? GEEET OOVEEER IIT!! Enligt honom så är jag en gående katastrof och jag vet tydligen inte vad folk säger om mig?
Men vet du vad lilla gubben? det finns så mycket skit snack om folk i dettea samhället så att det inte är sant!! Nu förtiden så drar människor värsta RAKETERNA för att man ska må dåligt! Jag o denna killen har inte pratat sen 9an!! Alla är falska,vad fan vet du om det :S jag e ju bara med dom jag litar på,och att jag är falsk? det va ju det roligaste,jag sägger ju alltid sanningen ;) och det roliga är,att DU har ingen rätt o gemföra mig o dig för du är inte ett SKIT bättre än mig ska du veta,eller dom som snackar skit om annat folk,dom snackar skit för att dom inte vet FAKTA,jag tror att man ser här vem som e den mogna ;)?

Keep talking shit bitches, your only making me famous!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback