slutade väl bra...

Heej bloggen,har inte skrivit så mycket idag för jag har inte varit hemma på heladagen! va i stan och köpte födelsedags present till bästavän och jag hittade faktiskt något! men vad det e får ni tyvärr inte veta det nu för hon läser min blogg (A)...
på väg hem så hände det värsta grejen fick verkligen damp,varför ska du lägga dig i andras liv för? visst jag förstår att du bryr dig men att gå runt o hitta på grejer om mig bara för att det ska ta slut mellan mig o min kille? hur lågt e inte det! folk snackar skit helatiden "hon e hora dit,hon e hora hit,hon har gjort si hon har gjort så" asså kom o snacka om sånt när du vet den riktiga faktan och ring inte mig och hota mig genom telefon! du ska absolut inte gemföra mig o dig,för du är inte aaaallls mycket bättre än mig ;) tro mig jag kan också snacka...
Träffade älsklingen och så fick vi reda ut allting,e fortfarande sur men det fixar väl sig!!

Svar till någon som kommenterade : Joo tack jag mår bra,haha hur är det själv =)?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback