snakes?

haallå haaalllåå folket! kom o tänka på en grej,fan vad mycket folk vet om andra! asså folk snackar så mycket skit om andra! Iallfall i Malmö,dom bryr sig för mycket här! folk jag inte ens brukar prata med vet mer saker om mig än vad jag vet om mig själv :S har dom inget bättre för sig än o ta reda på saker om andra människor? såna riktiga små smuts om jag sjka uttrycka mig på de sättet,jag vet att det kanske är fult o säga så men det är ju just vad dom e! sköt era egna liv istället än o läga näsan i blöt i andras liv!
Kanske är det så för att jag har det bättre än dom? säääkert de e så haha. Haaijt ska sluta va sån nu men man får spel tillslut!

Dagens planer:

Gå till min mormor & morfar nu strax

Träffa Louise<3
Träffa en annan människa och prata om en viktig grej!
Va med älsklingen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback