sprutan!

heeelt siick! Kollade på en video idag i skolan på youtube om en tjej som hade tagit vaccinet mot svininfuensan,asså efter tio dagar så kunde inte tjejen gå vanligt utan hon gick baklänges! tänk er baklänges och hon fick såna ryck helatiden! När hon springer så kan hon prata vanligt men när hon sitter så kan hon inte snacka alls! asså så sjukt,helt jävla synd om henne asså! vet inte om det är sant men om det nu är det så är det skit synd om henne! Om ni vet vilken video jag menar så skriv gärna vad ni tror,för det e ju helt sjukt!



Kommentarer
Postat av: Emilia

så du vet så är videon fake hahah :p och jag har själv vaccinerat mig och ingenting händer mer än att man blir lite illamående =)

2009-11-03 @ 22:42:29
Postat av: Ajdina

Jag såg också klippet, sjukt läskigt hahah men jag tog sprutan iallafall (:

2009-11-04 @ 17:58:53
URL: http://ajdii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback