Svar på frågan!

Fick en fråga precis som jag tänker svara på

Brukar du ta hem din pojkvän?

Svar: Nej,jag har inte tagit hem honom än för att jag inte känner att det är rätt tid för det,vi har bara varit tillsammans i en månad idag,och jag är inte riktigt redo för det än. Jag vill vänta med att se att detta verkligen är seriöst,för jag gjorde detta misstaget innan med mitt ex genom att presentera honom för min mamma och hon fasnade vid han,sen så när det tog slut så va hon så ledsen över att se mig så sårad. Så nej jag har inte tagit hem honom än,men en vacker dag så kommer det =)



Kommentarer
Postat av: Ajla

vad tycker din mamma om honom? :*

2009-11-16 @ 21:18:28
URL: http://aajlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback