Svar på frågorna!!

 Hur länge har du bloggat?

Svar:  Jag har bloggat i ungefär 3 månader kanske =)


vem är din pojkvän? och hur träffades ni ? berätta lite om honom.

Svar: Har fått frågor om min pojkvän så detta gäller till alla frågorna) Vi kan säga att min pojkväns namn börjar på "K" för ville inte nämna hans namn för det finns alltid någon som försöker förstöra =) jag träffade honom hos min tjejkompis när han kom dit. Och vi hade så kul den kvällen skrattade helatiden och han verkade helt intresserad. Sen så nästa dag så fixade jag hans nummer med hjälp av bästavän :$ jaa sen dess så har vi pratat och träffats o sen så blev vi tillsammans och det är en månad på söndag! Han är alldelles för underbar kille!!


varför skaffade duu blogg ?

Svar: Jag skaffade min blogg för en sak bara och det var för att jag skulle kunna skriva ut mig,kunna skriva hur jag mår för den stunden. För jag har haft rätt mycket problem och alltid så har jag hållt allt inom mig och det är inte bra! Så min psykolog föreslog att jag skulle börja skriva ner mina känslor osv,så jag gjorde det,och det hjälper faktiskt!


hej igen sabina, d e 5 gången ja kollar på din blogg denna timmen, du är fortfarande lika vacker som första gången jag besökte den. jag har en fråga till dig som jag hoppas du svarar ärligt på.
det är så här att jag är oskuld och ganska desperat, men det har inget med min fråga att göra.
Jag undrar så här, tycker du att det är mer uupphetsande/sexigt/roligt att hålla på med killar ssom har flickvänner? hoppas du väljer min fråga, ha det jättebra och lägg gärna ut bilder i underkläder. din stalker , vlado.


Svar: Som ni ser så är detta min störda kompis Vlado som bor i småland!! Och jaa jag vet att du bara ÄÄÄLSKAR MIN BLOGG men det är för att jag e såå bäst helt enkelt! Och nu för att svara på din fråga,NEEJ jag tycker inte att det är mer upphetsande/sexigt/roligt att hålla på med en kille när han har flickvänn,det hände bara EN gång med dig Vlado när du hade flickvän,och det vara bara en kyss ;)


hur många läsare har du om dagen? :)


Svar: Jag vill inte svara på den frågan riktigt så men jag har tillräckligt så att det räcker för mig =)


Vilken ögonfärg har du?

Svar: Jag har riktiga cateyes haha,dom är blå gröna med gult runt pupilen


Vad gillar du mest?

Svar: Jag gillar mest att umgås med mina vänner och vara med min pojkvän just nu,men sen så älskar jag ibland med att bråka med min mamma för hon e så söt när hon blir sur (A)


Haiijt de va allt,hoppas ni e nöjda!! trodde faktisk ni skulle vara mer nyfikna haha =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback