trött & kär

känner mig så trött just nu,vet själv inte varför :S men jag orkar knappt hålla mina ögon öppna! men jag vägrar o sova för det e för tidigt,plus så väntar jag på att Terese ska komma hem,hon ska fixa en ny header till min blogg efter som jag suger på sånt!!

saknar min baby med,pratade med han nyss i telefon en stund,han ska förmodligen ut ikväll medans jag sitter hemma o dör! iallfall ibland så känns det som om att jag inte borde prata med han alls när jag saknar honom efter som då saknar jag honom ännu mer,jaaa ni kanske tänker pii vilken brud men det kalas att vara kär ;)!!

Har varit kär en gång förut så därför känns det väldigt konstigt just nu =/ har inte vant mig vid denna känslan än för jag har lärt mig att den kan försvinna lika snabbt som den kom!




den bästa som finns just nu <3!!


Kommentarer
Postat av: Aldina

sötaste!

2009-11-22 @ 00:55:57
URL: http://maceta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback