27.

God morgon bloggen! Vaknade precis med en liten huvudvärk igen,men jaja det blev för sent igår också. Iallafall som sag så va gårdagen väldigt lyckad faktiskt,jag hade jättekul och det är det som e det viktigaste ;)! Jag har fortfarande inte fått bilderna utav Medina för den sötingen sover fortfarande,så fort jag får dom så ska ni få se!

Bästa delen va ju när jag va med "Mr.X" igår,att bara får ligga där och mysa,o kramas o pussas o hålla om varandra :$...ja det va mysigt,men jag ska inte tänka för mycket på sånt nu,för jag är inställd på ett Nej!
Louise har börjat märka min nya inställning,den är inte bra kan jag säga er,för jag litar inte på någon mer! Förut så va det,ja om det inte blir nåt så blir det inte det va kul så länge det varade,men nu så är jag ba negativ mot allting...jag klarar inte av o höra samma ord om o om o om o om igen från en killes mun,när den jag verkligen älskade sa samma sak men ljög om allting!

Pratade mycket med Medina igår också,vi har inte sätts på 586413 år,så det va skit kul o va med dig gumman <3! Du öppnade upp dig för mig jättemycket & jag för dig,du ska veta att vad som än händer så kan du alltid prata med mig,älskar dig seko <33!



Kommentarer
Postat av: medo

haha aw förlåt gumman jag var över trött igår efter allt dansande =) love mer (L)

2009-09-27 @ 13:44:32
URL: http://metu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback