Bajram!

Bajram Serif Mubarek Olsun! God morgon bloggen och det är Bajram idag! Så det gäller att vakna tidigt för man ska till släktingarna och få liite cash o äta massor med god mat! Men först o främst idag så ska jag till Louise match måste vara där för sökerhetsskull ifall jag måste hoppa in istället för henne,men det får vi ju se. Mamma e lite sur att jag ska dit för det är Bajram och det innebär "otur" om man gör någt på denna dagen,inte för att jag tror på det men vi får ju se helt enkelt,det är inte ens säkert att jag ska vara med!
Så nu klockan elva ska jag röra mig mot Heleneholm,ikväll kanske det blir fest för att de e Bajram och jag kan ta ledigt från skolan med (A) hihi så det finns fördelar med att fira denna högtiden!



Kommentarer
Postat av: medo

bajram mubarek olsun gumman<3333

2009-09-20 @ 13:31:55
URL: http://metu.blogg.se/
Postat av: Ajla

Bajram Serif Mubarek Olsun <3

2009-09-21 @ 18:45:40
URL: http://aajlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback