besviken...

jag fattar inte hur du kunde göra såhär? okej en gån eller två men helajävla tiden? Lova inte mig saker som du inte kan hålla,vad fan är det du gör mig lika besviken varje jävla gång! Som mamma säger att jag borde känna dig vid det här laget,men det går inte jag kan inte förstå att du gör så här mot din egen dotter! Hur fan kan du vara så självisk ibland! När du inte håller det du lovar så får mamma alltid ställa upp istället,och jag vill inte att det ska vara så,du ska kunna hålla dina löften,du är en vuxen man förhelvet!! Har jag verkligen förtjänat detta utav dig? Neej jag skulle inte tro det. Varför måste du göra såhär fattar du hur det känns,har inga ord kvar,vet inte vad jag ska kunna säga dig för att du ska förstå,hur ska jag nå fram,du lyssnar inte,du lovar att det inte ska upprepas fler gånger men ändå,ändå gör du samma skit igen,och det sårar lika mycket varjegång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback