Bitches!

Lägeet bitches? hoppas allt är bra,jag har engelska just nu men lektionen är snart slut. Sitter här med Julia och pratar lite Dirtyseacrets hihi det har hänt rätt mycket här under helgen ska ni veta,men inget jag tänker skriva om här,soo feeel the pain! Det här är min första och sista lektion för idag,efter skolan så ska jag hem få pengar köpa nya skor,och kanske kanske blond hårförlängning om jag har tur haha.

Jaaa jag & Julia är inte så uppmärksama på lektionen för vi sitter o viskar för fullt om olika hemlisar.
Julia Nyman är en av mina närmaste vänner och hon ställer alltid upp för miog vad som än händer,och jag har så otroligt många bevis på det! Jag kan inte beskriva hur tacksam jag är över att ha henne i mitt liv hon har en av dom största platserna i mitt hjärta och det kommer hon alltid att ha,jag älskar dig gumman!



Kommentarer
Postat av: july

älskar dig äääännu mer, hjärtat (L)

2009-09-08 @ 23:51:26
URL: http://itsamazing.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback