Drama Queen

Hahaha ibland så känner jag mig som en riktig drama queen asså,speciellt denna veckan.Jag e så lite av en troublemaker känns det som,men det e bara för jag inte kan hålla min mun! det ska bli en förändring på det,de lovar jag! Problemen söker sig alltid till mig på något konstigt sätt och jag försöker alltid hjälpa andra även om det innebär att jag måste lägga näsan i blöt där jag inte borde!  Men vafan,det e svårt,det är en dålig ovana som jag måste bli av med,jag e alldelles för snäll,men ska jag vara helt ärlig så kan det vara rätt kul ibland och se när folk förlöjligar sig själv,men jaja whatever!

Ja men nu kollar jag på from g's to gents så vi hörs kanske senare om jag inte somnar,pusshej!




Kommentarer
Postat av: Ajla

haha det händer oss alla, what to do :)

2009-09-17 @ 22:46:06
URL: http://aajlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback