Ecco le foto

Heej bloggen,kom nyss hem,va hos Louise lite med Theresa. Gick dit direkt efter skolan hade slutat. Iallafall skolan va helt okej idag,men det är tråkigt som fan,jag orkar verkligen inte =/ Jag o bästavän hade typ 3 timmars rast idag så vi stack till Jörgen Kock träffade Nina lite,men de gick snabbt för hon skulle in på lektion,så gick vi till Entre bästavän skulle handla solpuder i H&M. Efter det så åt vi i Burger King,min kusin jobbar där så det blev gratis mat hihi (A).Då hände allt skitet,all skit får ju jag ta när jag försöker hjälpa någon o skydda nån :S japp allt ska alltid gå ut över Sabina när jag gör en god gärning,men jaja fuck it! Här kommer lite bilder från idag,peace!



Burger King,det blev chrispy chiken meal som vanligt <3



Jag & bästavän <3



<3



"vagörruu blondi"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback