föralltid?

Lyssna nu är det så här att det finns inte något som heter Föralltid,eller ja inte för mig just nu iallafall. När man minst anar det så tar allting slut ju,jag fattar inte att folk som e gifta sen så är mannen/kvinnan otrogen,asså hur fan kan man vara det när man är gift? det är så fucking äckligt asså,du är gift,du har svorit på att vara henne/honom trogen i resten av ditt liv! Men jaa asså såna här ämnen är svåra o disskutera man kan hålla på i en hel vecka o snacka om sånt. Men det jag typ försöker o säga att Föralltid finns inte,det kan inte finnas när man ser hur killar kan behandla en,"föralltid jag o du baby" aajde sluta ljuga,eller om ni säger så så håll det löftet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback