förkylning

Heej bloggen,sitter på min historia lektion nu och pratar om Sokrates och demokratin förritiden,ångeest! Jag är förkyld och tyvärr så har jag smittat Louise med,förlåt bebis! Mina ögon svider lite har shii ingen aning varför,min mamma e fortfarande sur över min böter så jaa,allting e fel fan!

Tjejerna i min klass är väldigt falska verkar det som,det har jag märkt nu! litar inte på någon utav dom med förutom vissa,så jag håller mig med minna vänner så kan dom vara med varanndra och snacka skit om andra så som dom brukar göra,det är förmodligen en mognads grej,dom har inte mognat än!



Kommentarer
Postat av: louise

de lungt vi ska ndå bli isolerade tsm

2009-09-15 @ 11:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback