fortfarrande nackspärr!

Heej bloggen! Jag har fortfarande nackspärr =( asså vafan gå ööööveer! Iallafall jag sitter hemma hos Louise nu,hon spelade match men hon kunde inte fortsätta för att sist dom hade match så sträckte hon låret och nu hände det samma sak. Jag skulle egentligen hoppa in i hennes ställe men det blev inte så,för jag liknar inte Louise och plus så har jag ingen dispans så om det andra laget hade märkt det så hade dom vunnit,så tränaren ville inte riskera det. Det va ändå synd för jag såg fram emot det!
Så jag sitter här och bloggar på Louises data medans hon duschar sen när hon är klar så ska jag gå och köpa min hårförlängning =) va där igår men hon hade inte i min färg så jag skulle komma tillbaka idag.

Aiijt har inte så mycket mer o säga just nu men det kommer väl,ikväll så ska vi till Louises syster Sabina och ha det kul där tihihi,ha de bra så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback