fräsh!

sååå,nu har jag äntligen duschat! Gud man känner sig mycket fräshare efter man har duschat fan =) iallafall nu så ska jag bara föna håret sen sätta upp de i en toffs,vill ha lite vågigt hår imorgon,fråga mig inte varför,orkar inte med spikrakt hår helatiden.
Snackade med en kille innan som jag har kännt ett pra tag nu,hahah första gången jag träffade han va när jag skulle på ett disco med mina vänner,så ska jag gå fram till han så fasnar min klackasko i dom stenarna och jag tappa den. hahaha snacka om pinsamt,men han bara smålog åt mig och jag ba utbrast "oj jag tappa min sko" HAHAHAH! Iallafall,den killen har sneat på alla tjejer just nu och litar inte på någon,och jag förstår han på ett sätt för så är det för mig med killar. Men som sagt man kan inte dra alla över en kant,jag vet folk har sagt så till mig med,men det är lite svårt att tro på det.



Fräääsh!!



Denna hudkrämen är riktigt bra! Huden blir helt mjuk utav den och det luktar skit gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback