*Gäsp*

*Gäsp* Heej bloggen,aah jag e sååå trött asså,har bara sovit halvadagen och nu så har jag duschat,sitter här o lyssnar på Dinos låt till mig,jag saknar honom =/ men snart e du hemma igen srce <3. Om en timme så börjar Scary movie 4 på kanal 5,så det ska jag nog ta och kolla på om jag inte hinner somna tills dess :$.
Jag har så mycket känslor i mig just nu,jag vill bara skrika ut allt,bara gråta och säga vad jag tycker om allt och alla!! Så mycket jag börjar störa mig på visst folk,va fan tror dom att dom e? O jag stör mig FORTFARANDE på att när man hjälper någon o försvarar någon så får man bara KUK I RÖVEN tillbaka (JAAA ursäkta mitt språk!) aaah herregud era otacksama fucking jävlar :S!!

Oh,andas,djuupa andetag,in ut in ut!! Jaja det känns lite bättre nu (A) hahaha heeelt siick e jag fan. Åt pannkakor nyss o dooom va ööver puuuuuliga ska ni veta,hihi,aaiijt ska gå nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback