glider ifrån

det känns som om vi glider ifrån varann allt mer och mer,och det suger! Vill att det ska vara som innan,jag saknar dom tiderna,då vi gick ut och luffade runt och gjorde absolut inget utom att prata om allt mellan himmel o jord! Saknar det som fan ska du veta,varför är det som det är? Varför har det blivit så? Jag försöker ju,försöker att ha samma kontakt med dig,men det hjälper inte,du ger mig inget svar tillbaka,men det kanske blir så när pojkvänen går före lite ibland? Jaja du betyder skit mycket iallafall och det kommer du alltid att göra! Vill bara säga att det gör ont,visst jag kanske umgås mer med andra,men det är ju för att jag inte får något svar utav dig,ska jag bara sitta hemma och vänta? ...iallfal,älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback